joi, 7 aprilie 2011

...Vreau...


Vreau sa tac cu tine pe buze ,sa te ating cu fiecare lacrima ce-mi  curge pe obraz
sa suspin in adancul ochilor tai si sa-ti sarut marea sufletului
sa visez cu tine in palme as vrea....
Vreau sa ramai langa mine in noptile in care te visez ,sa-mi simti imbratisarea,chiar daca nu te ating
sa-mi simti sarutul ,chiar daca n-am aflat gustul buzelor tale
sa nu mi te fure rasaritul as vrea...
Vreau sa-mi asculti bataile inimii ce-ti spun ca esti aici ,pe buzele mele ce te soptesc singure,
aici in ochii mei ce-ti plang cu lacrimi impletite dorul ,aici in sufletul meu ,nu ai plecat niciodata...
sa pot spune lumii intregi ce m-ar face pe mine fericita as vrea...
Noaptea,imi fura o lacrima ,e amintirea trecutului ,
iar ochii tai ca doua licariri de stele ce-mi lumineaza  cararea sufletului ...o clipa...
si-apoi nu mai conteaza....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu