marți, 28 februarie 2012

...Esti umbra sufletului meu....

Te voi iubi mereu ...
Inchisa intr-o lume pe care o stiu doar eu...intr-un gand din decembrie...
cand razlet imi ningeai praf de stele pe vise,cand ochii tai imi zambeau ...
Te simt aproape dar nu ...nu esti ...ne desparte o bataie de inima sau poate doua....
Nu vreau sa-mi picure lacrimile-mi reci pe buzele-ti calde...ramai asa...umbra viselor mele,
strain de tot ce ma-'nconjoara si totusi ....faci parte din mine...
Esti visul meu din decembrie ,numai de suflet stiut,esti steaua cucerita de mine ,
si-am sa te pastrez pe cerul noptii mele ,sa stralucesti in intunericul sufletului meu...
Te-am inaltat undeva sus ,atat de sus incat nu te-am mai putut atinge ....
Esti doar o umbra....umbra sufletului meu .....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu