vineri, 27 iulie 2012

TU...

Cand obosesc sa te  mai caut  ,TU, ma privesti cu bunatate  ,ma mangai cu ochii...ma invelesti cu cerul
cand mi-e teama de caderi ,...cand ratacesc drumul spre tine m-astepti tacut in coltul tau de lume ...
ma-'mbratisezi cu drag ,cand apar intr-un tarziu...
In fiecare zambet imi desenezi cu ochii un rasarit portocaliu ...imi dezlipesti de pe tample cate un vis proaspat ,
colorat cu praf de stele si-l transformi aievea cu un sarut ....
TU ...imi adormi in minte ...mi te trezesti in suflet ...TU ...nu-mi numeri greselile ...nu-mi judeci tacerile....
TU...ma iubesti ca la inceput .....si te iubesc fara sfarsit...

4 comentarii:

  1. Dragostea pe care am daruit-o, o vom avea în veci. Cea pe care n-am daruit-o, va fi pierdută pentru totdeauna

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=5l2EUDevI9s

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.youtube.com/watch?v=mvCBFkQclDQ
    Daca tu n-ai exista,
    Viata mea ar fi-n zadar.
    Sa traiesc fara de vraja ta,
    Nesperand sa plang macar.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca tu n-ai exista,
    As fi un suflet fara sens
    Intr-o lume eterna a mea,
    M-as pierde intr-un gol imens
    Mi-ar fi un Dor nespus.

    RăspundețiȘtergere