vineri, 14 decembrie 2012

...Zapada iubirii...


E seara iubite ...
Sufletu-i unul ,noi ,suntem doi...pe carari de iubire,pasim amandoi,
Fulgi de zapada ning peste noi,in jur totu-i rece ,dar vraja iubirii arde -n vapai
In suflet se-aprind o mie de stele ,zambetul tau ....lumina din ele ...
Stele ce ard tacute in noapte ,clipe de vis  fredonate in soapte
In ochi te privesc ,ti-e dulce sclipirea ,cu  buzele mele iti cant fericirea...
Petale de dragoste  imi mangaie chipul ,sunt mainile tale ce-mprastie timpul ...
Timpul trecut cu dor si dorinta ,mult dor de tine ,dulce fiinta....
Zapada iubirii ne-a nins pe-amandoi ,in seri fermecate ....stiute de noi ....

7 comentarii:

  1. :)...http://www.funkydonkey.ro/jokes_591936?fb_action_ids=3963978786931&fb_action_types=og.likes&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=246965925417366, dar nu mai poti :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si te iubesc asa cum ai rosti o rugaciune...


    Si te iubesc asa cum ai rosti o rugaciune...
    Usor, in taina, dar nemasurat
    Salbatec, dar duios, fara amaraciune
    Mi-e sufletul de tine in bine imbatat

    Mi te-am cusut pe-a sufletului haina
    Si mi te port in suflet ca pe-o taina
    Ce s-ar topi de-ar fi-n lumina zilei
    Mi te imbaiez din cand in cand, in vechi parfum de tei.

    Nimic nu-ti cer, vreau doar sa te respir
    Doar tu sa-mi curgi in sange, doar tu sa imi fii mir
    De tine sa ma umplu, de tine sa mor iar
    De tine sa-nviez, fiind Tu sa traiesc iar

    Te caut, te-ascund, te cert si te implor
    Mi-e-un dor nebun si te ignor
    M-agat de tine ca de-o sfanta stea
    Te-ador, te-nvat, te uit, te-alung din mintea mea

    Esti tu in tot al meu si tot al meu e tu
    Esti in fiece gand si orice gand e tu
    Esti toata carnea mea si sufletu-i tot tu
    Esti visul, inima si lumea-mi-esti tot tu

    Esti eu, ramanand tu. Sunt tu, ramanand eu.
    Si suntem mult mai mult. Si esti al meu
    Asa cum sunt a ta, fara a mai fi fost candva, vreodata-a altcuiva
    Nu, nici macar a mea.

    Cum Te iubesc! Asa cum ai tacea o rugaciune....

    RăspundețiȘtergere
  3. Si am uitat sa ti spun ca poezia este pentru clipul minunat de la profil, cam atat restul la fel ca mai devreme.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi.am dorit atat de mult sa intalnesc, un suflet frumos... am intalnit atat de multe! Acum ma intreb, de ce sufletele frumoase, sunt cioburi de suflet, pulbere de stele sau soapte in noapte... de ce aceste suflete, sunt facute mereu sa zboare mai departe!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa iti spun doar atat"” Cele mai puternice suflete s-au născut din suferinţe. Cele mai puternice caractere sunt pline de astfel de cicatrici “.(Khalil Gibran)

      Ștergere
  5. Da, ai spus de ce nu mai scrii, doar atat, as fi vurut sa vad daca scrii de ce o faci din nou, dar lasa ca este evident. Zapada iubirii sa vina peste noi si sa dea cele mai frumoase roade, mai mult decat am visat vreodata. :)

    RăspundețiȘtergere