miercuri, 19 ianuarie 2011

...Vise pierdute...

Visez cum te desmierd in noapte,iar gandurile-mi sunt doar soapte
In brate vreau sa te cuprind  si buzele sa ti le-ating ...
Pe ochi sa-ti picur praf de stele facut din lacrimile mele ....
Tu,pierde-ma-n saruturi si alunga-mi teama de cate ori ma vrei ,fara sa iti dai seama...
Ia-mi sufletul treptat cu tine si da-mi in schimb dorinta ,in vise totul e permis,uita neputinta
Prinde-ma cu vorbe dulci ,canta-mi doar iubirea  ori de cate ori ma vezi ca iti evit privirea....
Fura-ma din lumea mea si du-ma langa tine, sa-ti daruiesc macar o noapte, o noapte de iubire...
Dar ma trezesc....mi-s ochii goi ....
Iubire....e-atata lume intre noi!

Un comentariu:

  1. Marea cautandu-se pe sine
    In dancuri cenusii bautuite de iarna,
    Trupul meu asediat de scoici
    Si nisipurile indiferente,
    Doar visul, fluture limpezind lumina,
    Doar visul, adie peste rozele sangerii
    Cautandu-te,
    Chemarea trupului meu zidit
    In tinutul de taina al corabilor.

    RăspundețiȘtergere