marți, 28 iunie 2011

Si totusi...

Azi ,Imi scriu povestea in cuvinte colorate, imi visez iubirea cea mare cu ochii deschisi..
o astept pentru ca stiu ca e acolo, undeva...si o imbratisez in fiecare noapte...
o regasesc clipa de clipa sub gene, in respiratiile grabite si pe buze, printre taceri absolute...
iar somnul imi aduna lacrimile intr-un suspin tarziu...
Aseara,cateva amintiri ne priveau indecis, cu lacrimi in ochi, cu batai in suflet...printre iluzii, totusi, te-am iubit...
mi-ai intrat in suflet fara sa-mi dai de stire, mi te-ai ratacit prin vise si mi-ai devenit minune....
aseara ti-am daruit un sarut violet... prin gand ratacea in tacere o iubire dinspre iarna,
iar pe buzele mele se nastea firesc o rugaciune...Dumnezeu ne coloreaza visele ...
o sa ne invatam tacerile pe de rost si o sa te iubesc intr-o liniste absoluta.....
Nu stiu daca e bine sa amestec visarea cu ochii deschisi si imaginatia cu adevarul absolut
dar stiu ca-mi place atat de mult si ma ajuta sa merg inainte...

Un comentariu:

  1. Este minunata !
    Ma regasesc in sentimente ce sunt atat de minunate ...
    Iubirea este frumoasa , te inalta si-ti da aripi ...
    Poti zbura .. prin vise , cele cu ochii deschisi ... ele sunt minunea !
    Minunea construita de sufletul indragostit !
    Iubirea este cea care ne da viata , forta de-a depasi obstacolele vietii ...
    Viata ne aduce nedeptrati , dar si frumusete , sensibilitate si minune ...
    Atunci cand poti sa simti si sa visezi saruturi violet .. este minunat !!

    RăspundețiȘtergere