duminică, 10 februarie 2013

...Intre doua lacrimi si-un gand...

Intre doua lacrimi si-un gand ,iti zambesc tie care imi imbratisezi sufletul  ,
nu ma lasi sa cad,ma tii in palmele tale caus si m-asterni pe nopti de iubire ,
trupu'-mi infasori in raze de luna ...si-n tine...
  si ...atunci stiu ca sufletul nu poate avea un curcubeu daca ochii nu au lacrimi!

23 de comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=8inJtTG_DuU&playnext=1&list=PL01C2ADC696E84929&feature=results_video

    RăspundețiȘtergere
  2. Luna... Curcubeele isi deschid portile de lumina si ingeri coboara din paradisuri... Pamantul se invarte, poate voi gasi ceea ce-am crezut ca este langa mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigura ca intr-o zi ,atunci cand te astepti cel mai putin ,ceea ce ti-ai dorit iti va iesi in cale ....lucrurile frumoase se intampla atunci cand te astepti mai putin!

      Ștergere
  3. Nu astept nimic... am avut de ales, un Om pe patul de moarte sau fericirea mea mult dorita. Am ales fericirea...
    vreau sa spun ca am gresit!
    Toate femeile, care cred ca isi doresc sau pot obtine mai mult... sa fie sincere cu cei care le ofera sufletul. Ciudat este ca fata aceasta, "pasarica frageda", a decis in momentul in care Eu i.am spus ca poate obtine mai mult de la viata!
    Nu imi doresc sa stie cat de mult am iubit.o.... imi doresc sa isi aduca aminte de mine la greu si sa nu.l mai caute niciodata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tB ...nu iti cunosc povestea ,insa iti doresc din tot sufletul numai bine!:)

      Ștergere
  4. http://www.dailymotion.com/video/xl8ede_you-re-my-everything-santa-esmeralda-classic-love-songs_music?fb_action_ids=460981757270686&fb_action_types=og.likes&fb_ref=.UMr631LF3oQ.like&fb_source=aggregation&fb_aggregation_id=246965925417366#.URzKix2LDId

    RăspundețiȘtergere
  5. De m-ai asculta vreodată
    Aş voi ca să-ţi vorbesc
    Tu m-asculţi… cu toate-acestea
    N-am putere să-ndrăznesc
    Eşti prea bună, eşti prea dulce
    Însă fără voia mea
    Ca şi-o pasăre pe cracă
    Tremur înaintea ta.

    Am a-ţi spune multe lucruri
    Nu pot însă… mă-nfior
    Căci pe buze-ţi văd un zîmbet
    Rece, batjocoritor
    Gura ta e ca o roză…
    Tu în rîs mă vei lua…
    Nu-ndrăznesc să ridic ochii
    Nu-ndrăznesc-naintea ta.

    Mersul tău e de regină
    Chiu-ţi e impunător
    Pentru ce te-admir într-una
    Înţelegi tu prea uşor.
    De mi-ai fi tu suverană
    Şi eu rege de ţi-aş fi
    Pentru tine aş muri.

    Poate-s prost! e cu putinţă
    Însă ştiu că te iubesc
    Inima-mi e simţitoare
    Însă nu pot să vorbesc
    O! amoru-mi pentru tine
    Să ţi-l spun de-aş îndrăzni
    N-ai mai rîde … şi pe-un altul
    Niciodată n-ai iubi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eeee, ce n-as da sa am si eu asa talent, intinerete scriam si eu poezii, acum... dar sunt special pentru sufletelul tau si sunt din inima :) :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ouuu, atunci este un eveniment :) pai am 32 de anisori ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar ...eveniment!:)
      Multi ani inainte!Frumosi ,sanatosi si fericiti sa fie!
      Intr-adevar ...tare batran esti!:)

      Ștergere
  8. :) Multumesc, multumesc :)Sa fie si la mine si la tine in primul rand fericiti :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Am inteles, nu vrei, decat sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  10. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oZGdtllVTws

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Impresionant!Cuvintele sunt de prisos!Simti cum sufletul se face mic ,mic si lacrimile iti inunda ochii instantaneu!

      Ștergere