luni, 13 decembrie 2010

...Spune-mi ...sau mai bine ,nu....

Spune-mi ca-mi auzi strigatul sufletului ce te cauta adesea cu lacrimi de iubire,
 te cauta ,te striga ,sa iti mai ceara inca o zi de fericire
Spune-mi de stii ca dincolo de toate cate sunt in fiecare zi mi-ai ramas doar tu, iar seara cand
 ma dezbrac de mine
ca o haina prafuita de ganduri ,ma invalui  in tine...in caldura bratelor tale ce-mi cuprind sufletul
Lipeste-ti urechea de inima mea si spune-mi ...auzi,auzi cum cu fiecare bataie iti sopteste numele ?
Auzi ploaia de dor ce ma arde cu fiecare strop ce se prelinge  pe fereastra sufletului meu?
Spune-mi....cate cuvinte nerostite vor ramane pe buzele mele?
Dar,mai bine nu,nu-mi spune nimic...doar lasa-ma sa te iubesc in taina ,sa te doresc in visele mele,
lasa-ma sa-ti spun ca  vei fi mereu aici in gandurile mele ce te cheama,aici,pe buzele mele ce te soptesc singure,
aici in inima mea ce bate neincetat pentru tine si aici ...
in ochii mei, scaldandu-te in mari de lacrimi...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu