marți, 15 noiembrie 2011

...Furtuna in gandurile mele....

Mi s-au amestecat gandurile .....cu sufletul,vin de-a valma,se intrepatrund, ma fac sa trec printr-o serie de stari extreme...
Ma cuprinde furia, ma apuca nervii, ma umplu de tristete, zambesc amar, imi pironesc privirea pierduta pe un colt de cer...
si gandurile-mi tuna navalnic...
Nu-mi doresc decat sa zac...  sa nu vorbesc cu nimeni, nu vreau sa aud nimic, decat o melodie,
 nu vreau sa vad pe nimeni... vreau doar sa ma desprind de realitate, sa plec in lumea mea...
Lumea mea unde totul este frumos ...unde nimeni nu are acces, unde nu trebuie sa dau explicatii,
 unde nu trebuie sa-mi cer scuze,pentru o reactie avuta la nervi, care nu e razbunare,
lumea mea unde nu trebuie sa imi aleg cuvintele pentru a nu deranja sau rani...In lumea mea unde pot sa iubesc liber,
 fara sa imi cer scuze ca sufoc, lumea mea unde nu mai am asteptari, dureri , suferinta,lacrimi,dezamagiri
pentru ca acolo, in lumea mea, iubesc si sunt iubita si asta e tot ce conteaza...in lumea mea nimic nu este cenzurat si nu mi-e teama de
 felul in care vei reactiona ,nu mi-e teama de nimic...lumea mea este pura ,asemeni unei ape cristaline care curge asemeni timpului ,lin,fara unitati de masura,si nu trebuie sa
dreg nicio situatie ,pentru ca in lumea mea pot sa dau explicatii ,sunt ascultata si inteleasa ,nu sunt data deoparte si
nici nu innebunesc cautand felul in care te-as putea convinge ca ...gresesti ....
Lumea mea este minunata pentru ca exist eu ,un om matur cu suflet de copil   si iubesc ,iubesc asa cum stiu ,prosteste ,natang  dar ,
iubesc cu puritatea unui suflet de copil...
In lumea mea sunt eu ,doar eu ,eu si povestea mea de iubire ,povestea mea de suferinta ,
povestea mea nespusa si necitita de nimeni ,
doar de mine si bucatica mea de hartie motolita numita sufletul meu...
In lumea mea ma hranesc cu vise si amintiri frumoase ,ma supradozez cu fericire ,ma imbat cu nectarul iubirii ,
simt ceea ce
realitatea nu ma poate face sa simt ....
Am marea bucurie ca in lumea mea, nu e nimeni... NU are nimeni acces...
 NU ma poate rani nimeni, nu ma poate face nimeni sa sufar...Nu stiu daca mi-am limpezit gandurile,
 nu stiu daca sunt inteleasa, dar stiu ca e al dracului de dureros sa fi judecat pe nedrept ...
 mai raman o clipa in lumea mea  si apoi ,
am sa ma reintorc la realitate ,sa-mi dansez in continuare viata ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu