miercuri, 2 noiembrie 2011

...Strigate si tacere...

Uneori ,te strang prelung intre pleoape ,pana cand somnul imi aduna lacrimile intr-un suspin tarziu...
Mi-e dor sa adorm spunand"te iubesc",s-ascult ploaia ...si sa tac....
 Mi-e dor ...si dorul tau ma doare ...si-as vrea sa-ti spun toate cate simt ...dar,strig in mine si tac...
Mi-e dor sa numar clipele cu tine... sa le numar si sa le adun ca si cum ar fi cele mai pretioase lucruri din lume...
mi-e dor sa-mi atingi cu un sarut gandurile...mi-e atat de dor ...ca as evada din mine !
Mi-e atat de dor ....incat simt buzele cum plang dupa priviri neintalnite...dupa soapte nerostite...
in linistea noptii ...as vrea sa ating cerul ...si lumea sufletului s-o ating ...
In timp ce lacrimi curg ...peste amintiri ...
 m-am ghemuit intr-un colt din suflet...dorul de tine striga in mine ....si tac....
Nu stiu de ce ochii au atat de putine cuvinte ....si inimile atat de multe taceri ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu