joi, 3 noiembrie 2011

...Sa nu uiti...

Sa nu uiti ....ca pentru noi,  timpul ,candva ,s-a oprit o clipa in loc...
Sa nu uiti ...clipele dulci si amare ,traite impreuna...
Sa nu uiti ...ca ti-am desenat chipul pe suflet ,cu zambete si lacrimi...
Sa nu uiti...ca erai dispus... sa ma astepti o viata...sa ma iubesti o viata...
Sa nu uiti...ca miile de mesaje, pe care ni le-am trimis,pot scrie un roman de iubire...
Sa nu uiti ...ca am trecut prin viata ta ....ca ai trecut prin viata mea ...
Sa nu uiti ....ca viata ,merge mereu inainte ,indiferent cat de greu ar fi ...
Sa nu uiti... sa zambesti ,pentru ca atunci cand o faci ,zambetul tau este divin ...
Sa nu uiti... ca ochii mei au scris in tine o poveste de iubire dintr-o iarna ...
iarna ce azi o port in suflet...
Sa nu uiti...ca un cuvant poate rani uneori cat o mie de palme...

Un comentariu: