marți, 20 martie 2012

Stari....

Cand sunt eu mai reala? cand zambesc fortat, cand fac eforturi sa fiu sociabila,
 cand imi ascund durerile, cand discut banalitati cu persoane cu care nu am nimic in comun?
 sau cand aleg sa imi dezgolesc sufletul intr-o fraza, intr-o poezie, intr-un cantec ...
Unde sunt eu- cea reala? cu durerile, cu bucuriile, cu amintirile, cu temerile mele?
poate imi descopar sufletul  intr-un  LIKE bifat pe pagina unui
 suflet ratacit ca si mine intr-o lume virtuala...poate...
Cateodata nu vreau sa primesc niciun LIKE. Ma bucur cand sunt ignorata.
  E garantia mea ca totusi, sunt altfel. Poate alegerile-mi sunt  ciudate uneori.
 Am nevoie de spatiul meu, de nebunia mea, de perioada mea de victimizare,
 cand sufar, cand am obosit...Am nevoie sa ma inchid in mine ....si sa tac...Probabil m-a suparat cineva...
si nu vreau sa imi murdaresc sufletul cu vorbe fara rost...

3 comentarii:

  1. Iti multumesc pentru ca esti altfel >:D< Niciodata sa nu-ti pierzi speranta :*

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=417828708270514&set=a.287962184590501.76455.287958757924177&type=1&theater
    ai grija..cineva te copiaza :(

    RăspundețiȘtergere