duminică, 30 octombrie 2011

...Tu,iubire...

Priveste-ma,ma transform in salcie ,
privesc si lacrimez printre crengile sufletului chemandu-te...
Vino!
Mangaie-mi cu privirea ochii si-asterne-mi pe suflet zambetul tau de copil strengar...
De pe buze fura-mi soapte de cuvinte nerostite cand cu gandul iti ating chipul,
Inveleste-ma intr-un amestec de culori al unei nopti de toamna,
lasa-ma sa alerg desculta prin vise, sa culeg praf de stele ,
sa-ti desenez pe cer cu penelul sufletului toate dorurile mele ...
Tu,iubire...
stai langa mine si priveste-ma...
 rupe din tine si intregeste-ma...nu-mi opri visarea...imbratiseaza-ma cu clipe de viata,
dezbraca-ma usor de ganduri ,de tristete si scalda-ma in mari de curcubeu,de zambete ,de soare...
Tu ,iubire...
esti in sufletul meu ...dar mi-e dor de tine ...te simt dar imi lipsesti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu