luni, 9 iulie 2018

Acum si pentru totdeauna!


Sper ca intr o zi sa ti amintesti cu drag de mine,sa intelegi ceea ce mi am dorit sa intelegi atata vreme,
sper sa nu mi uiti mainile care te au iubit tremurand ,nu in momentele de tandrete ci atunci cand te trageau aproape fortat 
numai ca tu sa nu cazi in prapastie...
Sa nu mi uiti vorbele si mai ales gura,nu gura care te a sarutat plina de dorinta ci gura care te certa atunci cand
greseai...
Sa nu uiti ca mereu m ai gasit acolo unde m ai lasat de atatea ori cu sufletul plin de tine dar cu mainile goale....
Sa nu uiti ca in clipa cand am ales sa ne vedem fiecare de drum ,am spus o pentru ca am obosit sa te trag de maneca,
sa ma lasi mereu intr un colt iar eu sa astept  sa revii,am obosit sa cred in promisiuni si juraminte incalcate iar si iar...
Sa nu uiti ca sufletul meu e tot ce am si tot ce sunt eu, totul meu ce ti l am daruit tie...
Sa nu uiti ca te iubesc....Acum si pentru totdeauna! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu