joi, 23 septembrie 2010

...ATINGE-MA UMBRA...

Iti amintesti de mine?
Ne-am intanlit pe un colt de lume ,intre zambetul cerului si surasul pamanutului
Mi-ai mangaiat chipul,mi-ai sters lacrimile si-apoi m-ai prins de mana
Am zburat impreuna spre stele ,ne-am scris povestea de iubire  cu dor ,lacrimi si patimi pe-o stea... 
Iar luna ne-a pecetluit iubirea....
Azi,sunt doar o amintire, iar tu,umbra mea...
Atinge-ma umbra,dezbraca-ma de ganduri si imbraca-ma in vesmantul iubirii tale
Saruta-ma incet sa nu-mi tresari numele tau de pe buze,
Nu,nu imi privi ochii,imi cade-o lacrima si nu vreau sa plang in ochii tai
Doar iubeste-ma,simte-ma cum ma topesc in causul palmelor tale
Soarbe-ma  pana-ti patrund in suflet si-ti inund fiinta cu toata dragostea mea...
Fa-ma floare de dorinta sa  cresc cu petale de dor in inima ta...
Sa infloresc in gradina sufletului tau ,
stropeste-ma cu picuri de iubire si gusta-mi "Te iubesc-ul" fara cuvinte de pe buze,cuprinde-ma
cu bratele sufletului si zdrobeste-mi neputinta de a-ti spune cat de mult imi lipsesti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu