vineri, 10 septembrie 2010

...IUBESTE-MA ,FARA CUVINTE....

Cand vine miezul noptii,tine-ma-n brate
si lasa-ma sa iti alunec in palme-ti duioase si reci , ca o naluca
Saruta-ma , potoleste-ti dorul cu licoarea buzelor mele
Culca-ti tampla plina de ganduri pe bratele sufletului meu
Si lasa-ma sa te privesc ,sa ma pierd in adancul ochilor tai
Sa-ti pasesc usor in suflet si-acolo sa raman o vesnicie
sa fiu bataile inimii tale....
Nu,nu vreau sa sa-mi spui nimic ,iubeste-ma ,fara cuvinte
Fa-ma sa plutesc in marea iubirii tale ca o corabie dusa de vant in larg...
Priveste-ma, asculta-mi linistea ,atinge-mi soapta,gusta-mi iubirea
Atinge-ma  si incalzeste-mi  sufletul  nelinistit
Zdrobeste-mi  neputinta de a mai zambi..
Primeste-ma in coltul sufletului tau,asculta-mi "Te iubesc-ul " fara cuvinte
Imbratiseaza-mi  sufletul si ochii ce-mi plang  cu lacrimi impletite ,dorul.
Iubeste-ma ,iubire!
Si lasa-ma sa iti adorm in palme,sa ma trezesc zambind...
...doar pentru simplul fapt ca existi!

Un comentariu: