miercuri, 29 septembrie 2010

...De dragul tau iubire,tac...


Azi stau pe glezne si tac,as avea atat de multe sa-ti spun ...
Dar tac ,totul e tacere ,doar lacrimile ce-mi picura in fereastra sufletului se aud...
Ochii mei lacrimeaza sub pleopele tale ,stropi de iubire
Te culeg din imagini sa te renasc faptura  in mine...
Deodata sufletul  ma trage de maneca sa imi spuna ca traiesti in mine
Esti acolo de mult timp, inchis intr-o cochilie de vise
Si te rostesc cu fiecare bataie a inimii cand mi te-asez pe buze sa simt respiratia dragostei...
As vrea sa-mi auzi strigatul de dor al sufletului,sa ma topesc din nou in bratele tale simtindu-te
cum te-nfiori...
 Sa iti spun ca imi adormi in minte ....mi te trezesti in suflet si in fiecare zi mor cate un pic de dorul
tau ...si te iubesc ca la-nceput....fara de sfarsit....
Dar tac,de dragul tau ,iubire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu