miercuri, 8 septembrie 2010

...TE VOI IUBI IN TAINA.......

Ti-am strans dragostea in palme
si le-am facut caus ,sorbind fiecare picatura de iubire te simt cum curgi prin mine...
Te-am ales pentru totdeauna sa-mi fi raza de lumina ce imi mangaie sufletul
Si nu stiu cum sa iti spun ca fara tine nu mai pot visa,nu mai pot zbura spre stele
Fara tine totul este trist,rece 

M-am mintit ca nu te mai vreau,ca vreau sa te uit...
Caci n-am sa -ti pot uita iubirea,mangaierile tale tarzii,ochii tai calzi si soapta ta dulce...
Inchid ochii si lacrima ce-mi mangaie obrazul mi se prelinge pe buze
Se-mprastie-n suflet ....e dorul de tine ce te striga cu glasul mut
Mi-e teama sa nu il auzi si-mbrac tacerea in tine  sperand ca ai sa vii fara sa stiu ,
fara sa-ti cer
Ma vei prinde de mana si-mi vei citi in ochi toate noptile goale sarutandu-ma....
Eu sunt aici ,dragul meu,chiar daca nu pot rosti strigandu-te...simte-mi sufletul cum pulseaza
 prin vise
cautandu-te
Chiar daca buzele imi sunt tintuite  de neputinta de a spune ceva  voi fi mereu aici, asteptandu-te
 la capatul drumului unde mi-am plans dorul si lacrima a lasat urme pe cararile sufletului meu
Imi voi sprijini gandurile de zidul tacerii dintre noi iubindu-te in taina o secunda,
o zi ...o viata....

2 comentarii: