luni, 5 decembrie 2011

...Un pumn de ganduri....

Cand lacrimi curg siroaie ,le las usor sa cada,
  si-n palmele-amandoua ,mi le adun gramada...
In suflet viscoleste un dor nebun de tine ,
azi esti mult prea departe si gandul mi-e la tine...
Dar tac,
 asa cum tace luna si numar clipele de dor,
si ma cuprinde-ntotdeauna din strigat trist tainic fior...
M-ascund sub stele asta seara ,sa-mi odihnesc sufletul ,desi stiu sigur c-o sa doara,
am sa stau asa ghemuita-n mine printre valuri de suspine...
M-ascund de ochii tai,n-am sa-ti mai stau in cale eu,
Poate asa esti fericit ,si iti doresc sa fi mereu ...
Nu te-ntrista, nu m-am schimbat,
Sunt sufletul ce te-a iubit,voi fi asa cum tu ma stii,
desi mult timp am asteptat....de amintitri nu pot fugi ...
Poate asa este firesc ,sa-mi fie dor de ochii tai o viata,
si sa te port in gand mereu ,ca-n ziua cand te-am cunoscut...cu zambetul pe fata....

8 comentarii:

  1. Buna, nu trebuie sa-ti para rau, pt ca nu-mi poti raspunde la o intrebare, pur si simplu nu-mi poti raspunde, dar l-am primit stai linistita, tot de aici si este acela ca nu arati nimic, absolut nimic. Crezi ca daca arati, macar putina iubire, poate fi luata drept slabiciune, ma refer la persoana care-ti impartaseste sentimentele? M-am uitat putin mai in detaliu peste blog si am observat ca si iubirea ta are aceleasi sentimente ca si tine, sunteti suflete pereche, este o dragoste impartasita. Eu aici nu inteleg, ok sunt de acord cu tine ca nu trebuie fortata persoana pt. a ne accepta cand vrem noi, pt ca fiecare intamplare isi are locul ei bine stabilit si pt a se intampla unificarea legaturii trebuie pregatirea si maturizarea fiecarei persoane in parte, dar nu inteleg, de ce sufera ambele separat, daca se iubesc atat de mult, de ce nu sunt impreuna, asa cum sunt ele de pregatite?
    In versuri tu ii simti gandurile, el se gandeste intotdeauna la tine,aveti conexiune totala, care este faptul impotriva voastra in afara de ce am subliniat eu anterior?
    Spui:"M-ascund de ochii tai,n-am sa-ti mai stau in cale eu,
    Poate asa esti fericit ,si iti doresc sa fi mereu ...
    Nu te-ntrista, nu m-am schimbat,"
    De ce te feresti de el cu astfel de conexiune, este ceva absolut intre voi, asa ceva nu se gaseste decat la 1000 de ani si nici atunci.Din moment ce si el sta cu tine in gand automat TU esti calea lui, sufletul lui, pe tine te vrea, nu esti o piedica pt el. De altfel se vede si prin faptul ca el se intristeaza cand simte ca vrei sa nu mai fii in calea lui, iar pe tine te doare intristarea lui si il consolezi transmitandu-i ca nu te-ai schimbat.
    Eu am o situatie asemanatoare si te intreb pe tine, pt ca la mine nu stiu care este motivul, nu banuiesc care ar fi, nu-mi imaginez, nu am nici o idee. Pana de curand, chiar de mai multe ori am crezut ca nu ma vrea, nu simte nimic pt mine, dar m-am inselat intotdeauna. Si nu inteleg daca noi ne iubim enorm ca si voi, ce se poate pune intre iubirea absoluta, nici macar Dumnezeu nu poate face asta, pt. ca Dumnezeu este iubire. Te rog din suflet da-mi o idee ca nu pot sa-mi dau seama.
    Iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna...
    Nu iti cunosc povestea si nu as putea sa imi dau cu parerea in ceea ce te priveste insa in ceea ce ma priveste iti pot spune ca viata,destinul ,uneori iti fura multe clipe frumoase ,clipe la care esti nevoit sa renunti si-atunci ,iubirea se consuma in tine ,in sufletul tau ,o pastrezi ca pe cea mai de pret comoara,oricat de tare ar durea....

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, sunt de acord cu tine, o pastrezi ca pe cea mai de pret comoara a sufletului, bine ascunsa, sau nu in inima. Insa eu cred cu tarie ca totul, absolut totul sta in puterea noasta. Niciodata Dumnezeu nu-ti da o dorinta fara puterea de a ti-o indeplini singur, si inca ceva, Dumnezeu nu ne obliga in a alege anumite chestii, avem libertatea arbitrului si asta este cea mai de valoare chestie. Eu cred cu tarie ca trebuie sa vrei ca sa obtii ceva( ma repet din nou, sorry).Multumesc pt raspuns.
    Iti doresc obtinerea palpabila, a iubirii absolute pe care o ai, in viata fizica. Numai iubire catre tine :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeu stie totul ...vede totul ...si sunt convinsa ca ma va ajuta sa merg mai departe,mereu m-a ajutat...E greu de explicat ...greu de inteles....imi asum toata vina pentru greselile mele ,stiu ca intr-o zi voi plati pentru tot ,si o voi face cu capul sus....imi asum toata raspunderea...voi plati pentru pacatul meu de a iubi ...
    Oricine ai fi tu ,iti multumesc pentru gandurile tale ,Dumnezeu sa fie cu tine oriunde ...oricand....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ... dar iubirea nu este un pacat, este un sentiment sublim, indiferent daca este sau nu impartasita ...
      E minunat sa iubesti ... si nu cred ca ai de ce sa iti asumi raspunderea ...

      Ștergere
  5. Nimic nu vreau sa fie altfel decat este.
    numai sufletul meu ce urla
    dupa indepartata-i copilarie,
    ca un delfin batran
    dupa iubita lui pierduta in moarte.
    pe-un drum din mari ..
    pe-un val nebun .

    Suflet fara raspuns,
    o, de-ar fi liniste, cat de bine s-ar auzi
    iubita ta calcand prin moarte
    si-aceilasi val nebun..

    Poate a pierit demult pe-o plaja ,
    poate s-a cufundat in abise doruri .
    in zadar astepti vestile din nouri,
    cu ochii treji si mai curati ..
    cu ploi de lacrimi doar spalati .

    Tot mai departe sovai pe-un drum ,
    ca un condamnat ce-asteapta o sentinta ,
    o gura invinsa .

    Inchid cu pumnul toate marile,
    si toate valurile fara de spume ...
    pentru totdeauna sa taca,
    sa te trezesti achitat .
    aceasta imi este porunca .

    Soarele-n ceruri tine cantarul timpului.
    albastrul lui se daruieste marilor de jos.
    Cu ochi cuminti , noi .. suflete ,
    apucam valul drumului ..
    ne privim fara de spaima umbrei din ape.
    alungand norii de doruri
    si visand ..
    la a noastra poveste.
    Noi 23

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos pt gandul transmis. Da, intotdeauna Dumnezeu ne da puterea de a merge mai departe,de a renaste din propria cenusa, ca pasarea Pheonix, indiferent de gravitatea greselilor noastre, pt ca " Dumnezeu, nu vrea moartea pacatosului, ci ca el sa se intoarca si sa fie viu." ( asta ca o paranteza-persoanele de fata se exclud).In momentul in care, vad, ca iti asumi si accepti vina de a provoca suferinta, atat tie, cat si celeilalte persoane, inseamna ca "foarte multe lucruri" ai un plan maret de indeplinit cu aceasta iubire, esti ambitioasa si stii foarte bine ce vrei de la viata, esti constienta de absolut tot ce se intampla in jurul tau si vrei mai mult. Felicitari esti tot ce mi-as fi dorit sa pot face si eu, dar eu, din pacate sunt slaba, nu am o astfel de putere de control. In schimb perechea mea, sunt sigura ca gandeste la fel ca tine, aveti ganduri congruente, pe mine m-a ajutat enorm gandirea asta a lui asemanatoare cu a ta, si m-a ridicat. Ii multumesc lui Dumnezeu din tot sufletul pt inteligenta cu care l-a binecuvantat si acest drum anevoios pe care a avut puterea de a-l pune in practica.
    Manifest un profund respect pt tot ceea ce te defineste, pt gandurile, puterea, sensibilitatea, vointa, tot, tot ce esti tu pana in acest moment. Inca o data iti multumesc pt ca mi-ai aratat ca mai sunt oameni capabili de astfel de lucruri de jertfa in numele iubirii.

    RăspundețiȘtergere
  7. Din pacate ,gandirea mea nu a fost inteleasa ,dar nu am niciun drept sa judec ,eu stiu ce simt ,cum simt ,si indiferent daca voi fi vreodata inteleasa sau nu pentru deciziile mele, n-am sa ma opresc nicio clipa sa iubesc ...altceva ...nu stiu!
    Am ales sa iubesc in tacere,o tacere pe care mi-am impus-o...

    RăspundețiȘtergere