miercuri, 7 decembrie 2011

Iti amintesti de mine?

Iti amintesti de mine?
Sunt eu ...
o umbra...o firimitura de dor si speranta ,o linie punctata cu amintiri inca vii,
Te asteptam mereu cuminte in coltul meu de lume ,
iar cand intr-un tarziu apareai ,cantec de bucurie din zambetul tau imi faceam...
Azi,cu mireasma trandafirilor albastri iti parfumez visele ,
in nopti tarzii si reci, te invelesc cu lacrimi calde de dor ...
Nu ma vezi ,n-ai sa ma vezi niciodata ,in treacat doar iti sarut fruntea plina de ganduri si sufletul ratacit in iubire,
Pentru o clipa,imi sprijin sufletul de tine ,auzi?
Auzi cantecul de dor ce rasuna-n mine?
Esti tu ,cantecul meu de dor,dar nu oricine te poate canta,
Doar eu ,pentru ca te-am ascultat de mii de ori,
ti-am invatat versurile pe de rost si in tacere ti-am fredonat iubirea...
Te voi canta neincetat pana intr-o zi cand ma voi pierde printre soare si nori,
printre valuri si cer, si-atunci ...
iti daruiesc iubirea ,fara speranta de a o primi vreodata inapoi...

3 comentarii:

  1. ... Mi-am permis sa las cateva semne ale sufletului meu ...
    Am gandit sa o fac , intrand in lumea Ta , pentruca doream sa intelegi ca universul SUFLETELOR frumoase exista ... Nu esti singura !
    ...Am sa las un alt semn , o bucatica de suflet ...

    ... Pana la Capat ...

    Ca să-ajung la tine, i-am zis sufletului:
    da-mi linistea ta ..
    si prinde-ma de el , du-ma pana unde poti patrunde -
    pana-n sufletul-nsangerat unde soarele s-ascunde...
    ca s-ajung cat mai curata ,
    haide, sufletule, du-mi visele ...
    in ochii lui .

    Ca să-ajung pana la tine, i-am zis femeii :
    alearga cu pletele in vant ...
    fa-ti arpi din ele ca în basme
    inalta-te pana-n nori ...
    mai sus,
    tot mai sus , pana-n ceruri ..
    s-ajungi la stele
    albastre ca visele mele ! ...
    haide, femeie grabeste-te , nu-i timp ...

    Ca sa ajung pana la tine, i-am zis vietii :
    mergi inainte , traieste ..
    arata-mi cum iubirea poate atinge tot ce-i viu.
    imi tine calea ...
    limpezeste-mi marea ..
    umple-mi de valuri privirea ..
    si cuprinde-mi abisul .
    haide ... haide viata, alearga-mi nainte .


    Ca să-ajung pana la tine,
    am adunat la un loc
    sufletul , femeia ,viata
    asa am renascut .
    pletele mi-au prins albastrul ,
    si mi-au colorat visele ,
    marile cu valuri mi-au cantat :
    iubirea in ochii plini de tine .
    iar tot ce am primit m-a umplut cu :
    soarele , basmele din visele in care Tu mi-ai intrat :
    suflet , iubit si barbat !

    RăspundețiȘtergere
  2. "23+2"....Multumesc pentru "bucatica ta de suflet"!O seara frumoasa ....numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. iti mai amintesti de mine? sunt o amintire parasita...



    ce frumos ai scris!

    RăspundețiȘtergere