vineri, 18 februarie 2011

O ultima clipa de iubire

M-am inchis in mine si tac iar toate orele singuratatii mele le-'mpart cu tine iubire
simt cum ma dor toate secundele asteptarii tale si-n mine ploua ganduri iubite,
ploua cu lacrimi de dor ce se sparg in fereastra sufletului......
Auzi?..auzi fosnetul buzelor mele?
te soptesc singure ,chiar daca nu ti-au simtit niciodata sarutul...
Inchide-ma-ntre pleoape,pastreza-ma in ochii tai sa fiu mereu cu tine
si daca totusi m-ai iubit ,pastreaza-mi amintirea,atinge-ma cu gandul,saruta-ma cu ochii
si lasa-ma de tine  incet sa ma apropii...
Vino si pune-ti fruntea pe pieptul meu din nou ,cu un cuvant alunga tot ce in noi e rau
sa mai traim o data o clipa de iubire si-apoi ca o naluca in noapte sa dispari...
Doar tu ca sa fii zambet ,
iar eu ....o lacrima cazuta pe urmele pasilor tai ramase pe nisipul din suflet....
Doar tu ca sa fii soapta...
iar eu, voi fi tacere, doar un manunchi de cuvinte albastre
culese in graba in noptile in care somnul nu mai vine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu