joi, 8 septembrie 2011

...Cand tacerile dor ...gandurile scriu...


Azi ploua...stropi de iubire cad din cer si vantul poarta in palmele lui imbratisarea sufletului meu ...
Un gand hoinar imi picura-n suflet ...dorul de tine ....
as putea sa rog ploaia sa-ti sopteasca prin fiecare strop cat de dor imi e ...
si vantul l-as ruga sa-ti sarute chipul  cu fiecare adiere...iar stelele sa -mi scrie pe cer iubirea...poate asa ai stii cat
de mult imi lipsesti ...
Dar nimeni si nimic nu poate reda ceea ce simt cu adevarat ...
M-am inchis in mine si tac,ma plimb ganditoare prin amintirile cu tine ,
te desenez pe suflet cu fiecare lacrima ,cu fiecare cuvant nerostit...
Astept sa vina seara ,cu sufletul sa  ating cerul,sa zbor departe, in ganduri cu tine,
tu  nu stii... acolo vii... mereu... mereu... mereu...
Ti-am spus?Te voi iubi la noapte... in visele mele...


Cand tacerile dor....gandurile scriu... asteptarile-s nesfarsite.... visele urla prin univers....
 si tot mai avem... puterea sa iubim...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu