miercuri, 21 septembrie 2011

Te-'mbratisez cu gandul ,iubire....


Te-mbratisez cu fiecare gand, iubire
te simt dar imi lipsesti,
te am in suflet dar mi-e dor de tine,
in vise stele-ti asez in palme si buzele-ti sarut  oftand,
te strang in brate ,desi nu te ating ...
Traiesti in mine de atata timp ...arzi mocnit
imi cunosti temerile ,jocurile ,aspiratiile toate...
ma prefaci in zambet ,in lacrima,in liniste ,in furtuna ...in ce vrei tu ,si=apoi,
imi stralucesti pe fata,ma porti pe bratele sufletului intr-o lume de basm ,
acolo nu exista durere, nici lacrimi,acolo totu-i iubire ,
totul din jurul nostru dispare si ramanem doar noi doi,pierduti pe aripile unei clipe, undeva...
 nu stiu unde, stiu numai ca traim acel moment
cand mangaierile  si soaptele tale mereu pline de dragoste ma trezesc la viata...cand ma faci sa ma simt undeva sus ,
sus ...unde numai tu poti ajunge ,iar tu esti cu mine ...cu gandul  suntem impreuna,
 unul in bratele celuilalt ...iubindu-ne ...dornindu-ne ,iar si iar ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu