vineri, 30 septembrie 2011

...Nu reveni...

Daca-ntr-o zi ai sa  revii ,toamna sufletului meu se va dori prefecuta-n primavara ....doar ca sa inghete ...iar...
Visele-mi amortite s-ar trezi la viata si sufletul mi-ar zbura ....doar ca sa se piarda ...iar...
Lacrimile mi s-ar transforma in zambet si inima ar fremata da dor de viata ...doar ca sa se pietrifice ...iar...
Deci ,sa nu revii...caci de vei reveni ,sperantele-mi vor prinde aripi si se vor zbate sa zboare ...
doar pentru-a muri ...iar....
Nu,nu reveni ,nu ma privi ,imi curge-o lacrima ...si nu vreau sa plang in ochii tai...
e lacrima ce sparge tacerea din noaptea sufletului meu ...
Nu reveni ,lasa-ma-aici,aruncata la o palma de gandurile tale ,pierduta-ntre eternitati de intrebari ,
intrebari pe care i le pun vietii ...dar ea... e mult prea ocupata sa -mi raspunda ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu