marți, 24 august 2010

...CIOBURI DE SUFLET...


M-am asezat pe un colt de lume intre cer si pamant
Si plang tacuta fara sa stii ce ai lasat in urma
 Doar, cioburi de suflet
Un sulfet amortit, ce simte inca urma pasilor tai
Dar,intr-o zi  ,din lacrimi o sa imi fac aripi,sa zbor cat mai sus spre stele,fara sa te mai prind de mana
Iar cand craiasa noptii ,luna,va zambi frumos printre ele,
Am sa o rog sa imi dea un licar de lumina din stralucirea ei
Sa -mi invelesc sufletul ,sperand ca va lumina din nou
Il implor sa ma ierte ca nu i-am purtat de grija
Si apoi sa ii promit ca nu il voi mai aseza in orice palma intinsa
Ca voi lasa in urma orice vorba care l-a durut,
Orice speranta inselata,
Orice vis frumos care a indraznit sa se stinga inainte de vreme,
Orice urma de dor care s-a transformat in gol si tacere.
O sa fie liniste ,iar pe cerul sufletului meu va fi din nou lumina
O sa capete culorile curcubeului.

14 comentarii:

  1. Te-am descoperit din intamplare... Imi place foarte mult cum scrii, te admir pentru talentul de a transmite prin cuvinte ceea ce simti, de a descrie atat de profund trairile unui om indragostit. Am banuiala ca esti foarte tanara si imi pare rau ca a trebuit sa treci prin situatia asta, dar nu te lasa influentata. Asta-i frumusetea vietii: capatam experienta si intelepciune, devenim "completi" odata cu trecerea anilor. As vrea sa ai moralul ridicat pentru ca totul in lumea asta are rezolvare, mai putin moartea. Acum, in preajma Sfintelor Sarbatori Pascale, iti doresc sa-ti gasesti linistea sufleteasca si implinirea.
    Sarbatori luminate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu stiu cine esti dar scrii atat de frumos,ai atata sensibilitate si delicatete,e o incantare sa citesc tot ce scrii,te urmaresc de mai mult timp si m-as bucura sa scrii in continuare,iti doresc numai bine si sa ramai la fel

      Ștergere
  2. Multumesc pentru aprecieri"anonim"...Sarbatori Cu multa Lumina si Bucurie in suflet iti doresc si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat ....imi face o mare placere sa citesc ce scri si te admir mult.Felicitari din partea unei admiratoare.Iti doresc mult succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Exact ce-ti spuneam: nimic nu-i mai rau ca moartea.... Acum 5 min.am aflat ca a plecat din lumea asta o fosta colega de serviciu. Era tanara (cca 45 ani), ii placea viata, o traia la intensitate, avea si un copil....care avea mare nevoie de mama.....Consideri ca si-a trait viata, ca nu mai avea niciun rost aici? Fii optimista, te rog!

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. extraordinar de frumos,cum compui :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna dimineata ! Felicitari pentru tot ! Iti doresc multa fericire alaturi de un suflet asa cum tu il visezi !.
    Sufletul nostru e o urnă în care închidem cenuşa patimilor stinse.
    definiţie clasică de Octavian Goga

    RăspundețiȘtergere
  10. Avem un corp şi un suflet - şi ironia e că sufletul doare de 1000 de ori mai tare.
    Teodor Burnar

    RăspundețiȘtergere