luni, 9 august 2010

...TU...PLOAIA MEA....

Asculta cum cade ploaia ...
Cade incet langa inimile noastre stropindu-le in cadere
Prinde-ma de mana iubite!
Vino sa stam in ploaie ,sa spele suferinta si noi sa ne iubim
Sa dansam cu fiecare picatura de ploaie ce cade peste sufletele noastre..
Simti?Simti cum ploua in mine?
Lipeste-ti urechea de pieptul meu si asculta cum ploaia izbeste fereastra inimii mele

Esti tu iubire ,ploaia mea calda ce picuri in mine cu stropi de dor, fara sa doara
Vei curge in mine o vesnicie ,
Adaposteste-ma in bratele tale ploaia mea calda si leagana-mi dorul,
Mangaie-ma cu degetele-ti de matase  si da-mi sa-ti sorb rasuflarea dulce
Sa-mi potolesc setea de tine...
Iubesc ploaia ,mereu mi te aduce aproape
Mi te asterne pe suflet si ma invalui in tine
Ca-ntr-un voal fin de matase ce-mi mangaie fiinta,
Imbratiseaza-ma ploaie ,strange-ma tare si amesteca-ma cu picurii tai,
Scufunda-ma in adancul ochilor tai ,imbata-ma cu mireasma dulce a buzelor tale
Si-apoi ...iubeste-ma ,sub lacrimile cerului....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu