vineri, 29 aprilie 2011

...Am visat in albastru....

Noaptea,ma asez la umbra viselor tale,zambesti prin somn si sub pleoapele tale se nasc
inceputuri de lume...ma joc in liniste cu un sarut pe obrazul tau si pe buzele tale se trezeste abia soptit ,
numele meu ...ma privesti nedumerit si-ti citesc zambetul din privirea ta ...bucuria sufletului meu se pierde-n
stralucirea ochilor tai ...ai ochi frumosi ....si gura...imi plimb un deget pe conturul chipului tau si ma opresc pe buzele tale ...
le simt caldura ,umezeala,respiratia....
Soaptele discrete ale noptii pun stapanire peste visele noastre ,aici,esti al meu
...sunt a ta...te am langa mine si glasul tau dulce-mi sopteste:"stai langa mine si priveste-ma...dormi langa mine si viseaza-ma...
rupe din tine si intregeste-ma...nu-mi opri visarea..iubeste-ma"...Si-atunci ,te iubesc mai mult
si mai mult ,cu fiecare clipa care trece,cu fiecare soapta,te simt mai aproape de mine,in gandurile mele ,
in inima mea....prin tine traiesc,zambesc ,visez ..uit trecutul ,nu ma gandesc la viitor  ,ci doar la clipa de-acum....
Covor de stele se astern sub pasii mei ,sub pasii tai...e noaptea mea,e noaptea ta,
e noaptea celor ce viseaza....visand ,iubind,zambind ca doi copii in noapte ,ne sarutam,ne-mbratisam,nimic in vis nu ne desparte,
iar luna ne insoteste,e lumina ,e sfatuitorul,e destinul...
Adorm ...visez in albastru ....cum sufletul meu doarme in palmele tale cu miros de stele...

3 comentarii: