duminică, 17 aprilie 2011

...In vise suntem doi...


Rasaritul te fura,te duce departe
dar mi te-aduce apusul
te-asterne pe pleoape
Cand ingerii ne canta iubirea-n ceas de seara
cand noaptea cerne stele si luna se-'nfioara
eu te cuprind in palme si sunt cu tine  iara....
Las toata lumea-n urma ,
mi te ascund in suflet si ma-nvelesc cu tine
In vise mi-esti aproape , acolo mi- este bine
caci sufletu-mi danseaza pe soapte de iubire...
In vise-s fericita  si ochii nu mi-s goi ,
nici lacrimi  nu exista ,doar cer senin si noi
Dar in curand vin zorii din brate mi te fura
si n-am sa ii mai cert,
 doar am s-o rog pe luna
sa mi te-aduca aproape sa mi te-aseze-n palme
cand stelele vegheaza ,si toata lumea doarme
Ea stie cel mai bine iubirea dintre noi
ea stie ca in vise ,putea-vom sa fim doi ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu