joi, 28 aprilie 2011

...Jura-mi tacere...


In noaptea asta ,plang stelele cu mine ,iar luna ma mangaie
Si cerul ma-nveleste,c-o plapuma de vise...
Plang ingerii cu mine...si mie nu mi-e bine...
Strang intre pleoape lacrimi ,una ,doua,parca ploua...
Gandurile-mi pleaca hoinare printre amintiri in cautarea unei iubiri imposibile...
modelez vise ,le dau sperante  si pun in ele cate un strop din sufletul meu ...
Vreau sa ating cerul, vreau sa zbor departe, in ganduri cu tine...
Nu vreau sa-mi juri iubire ,jura-mi tacere...
Ea vine si nu ma intreaba de-o vreau ,daca o doresc ,
vine linistita si mi se aseaza in inima ...in suflet...pe buze ,soapte nerostite...
Tu stii?Astept sa vina seara..S-adorm din nou cu tine-n gand...
Dar nu ,nu stii...acolo vii mereu ...mereu...mereu...
Adorm...visez clipe dragi,fericite...e bine,e linsite...

2 comentarii: