luni, 8 august 2011

...Asculta-mi sufletul...


Soaptele tale calde si pline de duiosie imi insenineaza chipul ...Zambesc....sufletul imi zambeste de dragul tau ...Timpul
parca a incremenit in loc...totul din jurul nostru dispare si ramanem doar noi doi,pierduti pe aripile unei clipe, undeva... nu stiu unde,
 stiu numai ca traim acel moment...cand cu un sarut imi atingi gandurile... si-atunci...evadez din mine ...in bratele tale ...
mereu gata sa ma cuprinda...
 ...ma plimbi in palme pe culmi de fericire ...imi dai aripi sa zbor pana la cer cand gandurile
 noastre devin unul si-acelasi ...asculta-mi sufletul ...il auzi ? auzi cum picura iubire in sufletul tau ?...
Traiesc ....traiesc atunci cand cu toata fiinta ma iubesti ...
cand mangaierile  si soaptele tale mereu pline de dragoste ma trezesc la viata,cand ma faci sa ma simt undeva sus ,
sus ...unde numai tu poti ajunge ,iar tu esti cu mine ...cu gandul  suntem impreuna,
 unul in bratele celuilalt ...mereu iubindu-ne...


Un comentariu: