marți, 9 august 2011

...De vei pleca....

De vei pleca ,ochii mei vor plange ploi  cu stropi de lacrimi... cazute pe urmele pasilor tai,lasate
pe nisipul din suflet...
Auzi?..auzi fosnetul buzelor mele?
te soptesc singure ,chiar daca nu ti-au simtit niciodata sarutul...Auzi glasul sufletului?te striga ...
 ...."Nu pleca ...ramai!!!...Mai stai putin cu mine..."
Pentru prima si ultima oara ...vorbeste-mi iubire ... vreau sa te aud ,spune-mi orice.. si ultimul tau gand
...voi incatusa sunetul vocii tale in suflet
 pentru a te asculta in zilele fara soare...in noptile cand luna uita sa apara...
Tu ,inchide-ma-ntre pleoape,pastreza-ma in ochii tai... sa fiu mereu cu tine...
si iarta-ma de dor toate secundele asteptarii tale ...toate clipele cand eu nu sunt cu tine...
Iarta-mi iubirea ,e vina mea ca te-am ascuns in suflet...si ochii-mi sunt izvor de lacrimi cand spun ca nu te vreau
dar sufletul din mine  adesea imi sopteste... nevoia mea de tine....

Un comentariu: