vineri, 19 august 2011

...Culori de suflet...

Visez  albastru,gandesc albastru,iubesc albastru ,respir albastru ,traiesc intr-o euforie albastra...ma simt albastra pana  in
adancul sufletului...ganduri ,vise,sperante ...toate,o mare albastra in mine ...
Dar cand viata,oamenii ,imi decoloreaza albastrul sufletului,toate astea  lasa rani adanci ...marea mea albastra devine gri ...
involburata ,rece...mirajul albastrului frumos si plin de viata ,dispare...si-atunci ,ma-'ntreb...
De unde atat de multa rautate ,atat de multa indiferenta ,atat de multa ura in noi!?!?De unde????
Am iubit si m-am simtit iubita...dar oare am fost iubita sau a fost un simplu joc?
Un joc cu castigatori si perdanti,un joc al vietii,un joc care din albastrul existentei a devenit gri ...
un gri profund...
Am fost in Raiul Iubirii ...plutesc in Iadul Deznadejdii...
Ma simt castigatoare prin experienta de viata acumulata ,dar si perdanta,fiind secatuita de sentimente...
Oare va mai fi vreodata  albastru ,culoarea dragostei ?Oare voi reusi sa depasesc din nou acest gri apasator?...
Intrebari ...intrebari..intrebari ...intrebari care nu-mi dau pace ...intrebari fara raspuns....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu