marți, 12 octombrie 2010

...Poate...

 Va veni o zi cand poate voi pleca departe de gandurile tale   si de ma vei cauta,
 nu ma vei gasi, dar,
 au sa te intampine visele mele cu bratele deschise, ca niste valuri inspumate ,
ti se vor urca pana la buze si te vor saruta cu spuma lor...
Ti se vor urca pana la pleoape sarutandu-ti ochii in care m-am pierdut de-atatea ori...
si-apoi  te vor acoperi, ascunzandu-te intr-o mare de iubire...
Eu,voi inchide ochii , imi voi pastra visul intre pleoape,
mereu rasarindu-mi in coltul ochilor o lacrima  ,de ieri,de azi si poate viata o va sterge ,
cu batista sufletului ,unde mereu vei fi tu ,
ca o adiere de vant  cald ce-mi alunga ceata din priviri...
Poate  va veni o zi  cand vei realiza ca iubirea ti-a plecat  tinandu-ma de mana....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu