joi, 7 octombrie 2010

...Vis...Te iubesc,pur si simplu...

Am obosit sa tac desi as avea multe de spus ,sa sper desi stiu ca maine nimic nu se va schimba
 si totul va fi la fel,aceasi monotonie ,aceiasi oameni grabiti care privesc prin tine
 ca printr-o fereastra deschisa si nu -ti vad lacrimile ce se preling pe geamurile inimii,
nici razele de zambet ce iti lumineaza fata uneori,
aproape ca sunt orbi ...stau  in coltul meu de lume si ma intreb:
 de ce oamenii nu mai  iubesc oamenii ,
asa cum este firesc ci doar felul lor de-a fi
de ce pentru a iubi trebuie sa existe intotdeauna un "pentru ca"
de ce nu exista si  "te iubesc pur si simplu"?
Mereu imi pun aceleasi intrebari  dar, pana voi afla raspunsul ,lasa-ma o clipa
 sa-mi sprijin sufletul pe tine ,sa-mi ghemuiesc iubirea in palmele tale
si printre ganduri saruta-ma cu praf de stele ,
leagana-mi tristetea si-n iubire sa-ti adorm in palme...
Ajuta-ma sa imi vindec ranile tacute cu magia viselor,
sa zburam departe de realitate ,ajuta-ma sa traiesc asa cum stiu ,
cum vreau ,sa ma pierd in iluzii,da-mi doza mea de fericire ,
danseaza cu mine iubirea,ajuta-ma sa simt ceea ce realitatea nu-mi poate da si-apoi, in zori,
ma voi intoarce la realitate  si voi dansa singura dansul vietii  asteptand o noua seara
cand te voi reintanli si iti voi spune :.... Vis ,te iubesc  ,pur si simplu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu