marți, 26 octombrie 2010

...Vise...

Ma-ntreb de ma vei cauta in noapte sau poate-n zi,dar ce conteaza?...Nu ma vei gasi...
M-am ascuns in mine si plang cu zambetul pe buze strigandu-te soptit cand dorul de tine
alearga prin labirintul sufletului meu...
Dar in noaptea asta vreau sa pacalesc dorul  si-am sa ma ascund dupa nori de iubire ,
am sa te
strang intre pleoape si-am sa visez,am sa ma  imbat cu doza mea de fericire....Da!Visez!
Alerg prin vise ca un copil bucuros ca a facut primii pasi...
Visele mi te aduc mereu langa mine,doar iti intind mana si iti spun:...
"Vino iubire,prinde-ma de mana...vino sa visam impreuna"...
Si vii,de fiecare data cu bratele intinse catre mine ,gata sa ma cuprinzi ,
  sa ma preling pe buzele-ti
de catifea si ma sorbi pana ma topesc in tine ca lava fierbinte a unui vulcan
gata sa-ti erupa in suflet  in mii de particule de iubire
asezandu-se pe fiecare deget cu care ma mangai...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu