sâmbătă, 9 octombrie 2010

...Soaptele ploii...

Cand va ploua sa stii ca plang de dorul tau  ,
stropii reci sunt lacrimile mele ce te cheama sa dansam in ploaie,
adaposteste-ma in bratele tale,leagana-mi dorul,
ofera-ma ca pe o ofranda ploii ce ne mangaie cu degetele-i de matase...
Vino sa stam intinsi pe pamant,
sa simtitm ploaia care cade valuri peste noi,curatandu-ne,inaltandu-ne....iubeste-ma,
cu tine ma simt sfioasa...ma simt copila,
esti inocenta dulce care ma imbata ca un vin nobil...cu tine ploaia e un spectacol...
 e sarbatoare...
Plec capul si iubesc ,iubesc cu patima,cu durere,cu nebunie,cu ura  dar,iubesc curat...
Am intanlit singura iubire pe care o intanlesti in viata,
singura adiere de iubire care m-a prins cu portile inimii deschise...
Langa tine am descoperit comori ascunse ale lumii in care traim ,am invatat sa zbor spre stele,
am aflat cat de minunata este luna ,langa tine am invatat sa ascult soaptele ploii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu