vineri, 29 octombrie 2010

...Spune-mi orice...

Cuprinde-mi in palme sufletul obosit de-atata dor,alinta-l  si spune-mi de-i simti
falfaitul aripilor ca al unei pasari ranite ce si-a gasit salvarea
Spune-mi ca-mi simti mangaierile in serile tarzii, chiar daca esti departe
si destinul ne desparte
Spune-mi....
Spune-mi ca tacerea ta nu  doare si-atunci cand privesti la stele citesti in ele,zambind,
povestea noastra de iubire scrisa cu lacrimi....
Spune-mi ca eu sunt ploaia ta de iubire ce o astepti cand sufletul ti-e secat de dragoste
Spune-mi  de stii ca in ochii tai am invatat sa rad ,sa plang
si de pe buzele tale am gustat iubirea ce mi-a pototlit setea sufletului de dragoste....
Spune-mi ca am fost un vis ce am disparut o data cu ivirea zorilor
si oricat ai incerca sa ti-l reamintesti...nu poti ...
Spune-mi ,de ce trebuie sa tac acceptand totul?
Spune-mi ...spune-mi ceva ...nu lasa iarba tacerii sa creasca intre noi....spune-mi orice...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu