duminică, 26 decembrie 2010

...Viseaza cu mine in noaptea de Craciun...

Inchid ochii si retraiesc momentele de atunci ,
din noaptea aceea cand mi-ai dovedit ca dragostea exista,
ca intr-o clipa poti simti ceea ce nu ai simtit intr-o viata...
E noaptea de Craciun ,iar eu  ma asez la umbra viselor tale...zambesti prin somn cand ma joc in
liniste cu un sarut pe obrazul tau iar pe buzele tale se trezeste abia soptit numele meu....
Te privesc...imi umplu sufletul de tine ,te mangai duios si veghindu-ti visele ,
simt ca ma risipesc in tine...
adorm imbratisata de soaptele discrete ale noptii, care pune stapanire peste gandurile si
 visele noastre …
Visez...aici stiu doar ca esti al meu ,esti ce mai dulce dorinta ....esti totul si nimic nu te poate inlocui,
nici macar intr-o alta viata...aici te am langa mine si nimic altceva nu mai conteaza...
Te-am iubit atunci ,te iubesc acum  ....te voi iubi chiar si atunci cand vei pleca...

2 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=5GNBSq6FcVE&feature=related

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim ,mi-ai trezit atatea amintiri ,reamintindu-mi de postarea asta ...de filmul de pe yt care imi apartine ...toate au o legatura ...atatea amintiri!:( ....uneori imi este aatat de dor de acea noapte de Craciun!:(((

      Ștergere