luni, 6 decembrie 2010

E iarasi iarna...

Te-am cunoscut in zi de iarna cand totu'n jur era pustiu
In suflet imi ningeai iubirea ,fara sa vreau ...fara sa stiu
Si sufletu-mi dansa prin iarna in brate cand m-adaposteai
Iubito,prinde-ma de mana ,e vorba dulce ce-o rosteai...
In seri tarzii si nopti cu luna ,visam, tinandu-ne de mana...
Si sufletele ne  radeau, imbratisate impreuna...
Iubirea noastra azi e vantul ce sufla-n inima oftand
imparstiind in amintire...tot ce-am trait...tot ce-am avut....
E iarna iar, in mine ganduri ,lacrimi mi-ngheata in priviri
se sparg  tacute printre randuri...fara sa vreau ....fara sa stii....caci viscolul din noi ne-a spulberat iubirea,lasandu-ne in suflet goi si-n ganduri amintirea....

2 comentarii:

  1. pai cum fara sa stii? iubit-o, am citit poezia asta si prima data cand am deschis blogul, si nu este singura, mai sunt, probabil ai obosit si s-a intamplat sa-ti scape... Eu te iubesc si tu esti iubire!

    RăspundețiȘtergere