miercuri, 29 decembrie 2010

...Noapte cu parfum de iubire....

Uneori ,gandurile mele iti ating chipul ,usor, mi-l apropii de buzele insetate de-atata dor...
te privesc ,iar prin ochi tai strabat carari necunoscute in suflet rasarindu-mi atatea intrebari nestiute....
Inchizi ochii...de ce ti-e teama sa ma privesti,sa ma simti aproape?...Zambeste-mi ...
cuprinde-ma-n palme...nu te-ndeparta...cu fiecare secunda vreau sa te simt mai aproape....
Ma asez in genunchi...si  in fata sufletului meu spun ultima rugaciune iubirii...imaginandu-mi noaptea,
noaptea aceea cand alergam prin frig ,prin ger ,cu sufletul in palme... catre nicaieri...iar tu,m-ai prins de mana,
mi-ai luat sufletul in palmele tale ,l-ai sarutat si a ramas al tau....
De-atunci esti noaptea mea cu parfum de iubire,nu-ti fie teama,asculta-ti sufletul si prinde-ma de mana ...
te voi duce pe o stea si te voi iubi la fel...in fiecare zi ...in fiecare noapte ,pana nu vor mai exista stele...
Te voi iubi mereu tacand ,pe pleoape,pe buze  ,murind si renascand pentru tine...te voi iubi alb... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu