miercuri, 8 decembrie 2010

...Cu tine-n gandurile mele...

Eu sunt aici ,tu,esti  departe si totusi,langa mine
Prin ganduri iar imi ratacesti fara stii cat imi lipsesti...
Si iar se lasa seara  si iar mi-e iarna-n ganduri
Cand dorul mi-l astern, pe suflet randuri....randuri...
In brate imi adormi mereu si perna-ti e sufletul meu
Cu inima te invelesc si-ti chem toti ingerii aproape
sa iti vegheze somnul lin cand luna e departe....
In vise iarasi te astept sa te iubesc tacuta
De  teama sa nu te departezi soapta-mi ramane muta...
Si cat as vrea sa iti vorbesc sa-ti cant in zori iubirea
Caci altceva nu stiu sa fac ,doar asta mi-e menirea....


Esti vis,esti mangaiere ,esti lacrima ce-mi curge in tacere,zambet imi esti ,chiar si durere,esti ploaia gandurilor mele....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu