joi, 21 iulie 2011

...Aminteste-ti cine sunt....

In noaptea asta alba se aud doar stropii de ploaie ce bat necontenit in geam ...privesc picaturile de ploaie ce se preling
pe geamul aburit ...parca ar fi lacrimile mele ce mi se preling pe suflet ...
Un  gand razlet imi  trece prin minte ...oare iti amintesti cine sunt?....
Sunt un amestec de bine si rau ...de ceea ce-am fost si ceea ce-mi doresc sa fiu ...
de praf de stele si cer innorat ...de liniste si furtuna...
sunt ceea ce ai vrea sa fiu pentru tine ...si ceea ce urasti cel mai tare ...
Sunt o ploaie fierbinte de vara ce ti se prelinge pe trup si gerul din suflet...
un dor ucigas sunt...
Sunt picatura de otrava si sarutul de miere pe care il doresti atat de mult...
Sunt gandul tau negru si stropul de dragoste  pe care le vei savura intr-o zi...
Sunt dulcele pacat si ispita durerii, sunt mana ce te mangaie  si bratul ce te-alunga...
sunt vocea suava a dragostei care te-alina  si focul ce arde in tine mocnit
Sunt lumina si intunericul imbratisati...sunt inger... si demon iti sunt....
sunt contopirea dintre o lacrima de adult si un suflet de copil...sunt sufletul tacut ce te iubeste ...
Sunt nisipul pe care l-ai calcat....si pasiunea care iti  da aripi ....
Sunt tacerea care-ti saruta buzele ce-mi spun "Adio" si mereu voi fi sufletul ce-ti va raspunde ..."Pe curand"....
Sunt EU ,  a ta ...desi n-am fost niciodata ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu