luni, 25 iulie 2011

Iubirea mea..

Dragostea mea te iubesc, cum un pictor iubeste culorile, te iubesc cum pescarul iubeste marea, te iubesc cum orbul iubeste zarea, te iubesc cum surdul iubeste ciripitul pasarilor...te iubesc pentru ca esti tu, te iubesc pentru ce ma faci sa fiu atunci cand sunt cu tine, te iubesc pentru clipele petrecute impreuna. Esti in mintea mea, in gandul meu , esti ochii mei, esti raza de lumina ce imi lumineaza pasii , esti luna de pe cer ce imi incanta ochii noaptea, te iubesc asa cum esti, pur si simplu te iubesc, nu stiu cum , nu stiu de ce, dar asta simt, si as spune intregii lumi ca tu esti persoana ce imi face inima sa bata , esti persoana ce ma doboara, si ma sfasaie in miii de parti, esti persoana ce ma ridica in culmile cele mai inalte.Fiecare dimineata mi-o incep cu tine, fiecare seara mi-o sfarsesc cu tine, timpul zilei mi-l petrec cu tine, tocmai pentru ca nu pot rezista fara sa te stiu langa mine. Nu pot rezista fara sa te ating, sa te miros, sa te mangai., fara sa te iubesc. Pur si simplu Te Iubesc !!!!

2 comentarii:

  1. ...Iubeste-ma cand iti ofer un zambet, dar iubeste-ma si mai mult cand iti ofer o lacrima...
    Nu ma iubi doar cand te astept... iubeste-ma chiar mai mult cand fug...

    RăspundețiȘtergere
  2. ..hai vino tu la mine-n brate si impreuna sa visam , ca suntem ingerasi ce zboara printre nori , si mina-n mina sa te tin , la pieptu-mi sa suspini , si-un cintec de iubire doar pentru mine sa ingini...

    RăspundețiȘtergere