luni, 18 iulie 2011

...Iubirea...un mit...

Se spune ca de la dragoste la ura este un singur pas ...oare asa sa fie?....Cum poti ura intr-o clipa ce candva iubeai ?...
Oare sa fi fost iubire?Ei uite ca ai reusit sa ma convingi prin tot ceea ce ai spus ca nu ...nu a fost iubire ...m-am incapatanat sa cred ca  iubirea ,exista ...
dar....m-ai convins ca  iarasi am gresit ...iubirea nu exista (PENTRU MINE NU EXISTA!!!!)...este doar acea chestie  care
ne sacaie,ne lasa riduri adanci pe frunte ,ne face sa varsam mari de lacrimi ,sa ne comportam ca niste idioti ,impotriva voii noastre,ne face sa avem acel gol enervant in stomac ,
ne seaca sufletul zi si noapte ,putin cate putin  ,ne ameteste si cate si mai cate trairi nu ne da....Iubirea adevarata e un mit ,nu exista ....
exista doar momente frumoase si clipe de neuitat
si ca tot ce este frumos ...nu tine mult ...toate lucrurile bune si frumoase au un sfarsit...cel mai greu este ca nu ii poti comanda inimii ....
aici este partea  cea mai dureroasa ,ca iti pui sufletul in palma unor oameni care ti-l ard putin cate putin ...
De azi ....mi-am promis ca nu am sa imi mai pun sufletul in palma oricui ...o sa am grija de sufletul meu pentru ca este tot ce am ,
am sa imi inchid inima cu zeci de mii de lacate ...prefer o inima inchisa decat o inima franta ...
De azi ,traiesc in lumea mea ....voi fi doar eu si sufletul meu ...am sa invat sa plang fara lacrimi,sa admir cu masca indiferentei pe chip,
sa sufar razand... si daca totusi lacrimile  nu-mi vor mai avea loc in suflet ....
am sa le las sa curga ...din  mine ...pentru mine ....de azi ...imi apartin doar mie ....
Imi repet neincetat ...am obosit...am obosit ...am obosit ...am obosit ...
 sa lupt impotriva unei etichete false pe care mi-o lipesti pe suflet  de fiecare data ...am obosit sa te ascult,
am obosit sa  inteleg ,am obosit sa  te las sa imi rupi sufletul in mii si mi de bucatele fara sa stii ce scrie pe fiecare particia din el
pe care  o joci in picioare  ...am obosit sa iti aud  cuvintele plina de ura ...
De azi n-am sa-ti mai spun iubire ...vom ramane doar doua suflete reci zburand printre stele ...doua umbre rotindu-se printre vechi galaxii....atat de singure ...nestiind urmatorul suspin
cui va apartine....


"Cu timpul intelegi ca doar cel care e capabil sa te iubeasca cu defectele tale,
fara a pretinde sa te schimbe,
iti poate aduce toata fericirea pe care ti-o doresti.
Cu timpul vei invata ca incercand sa ierti sau sa
ceri iertare,
sa spui ca iubesti, sa spui ca ti-e dor,
sa spui ca ai nevoie,
sa spui ca vrei sa fii prieten,
dinaintea unui mormant,
nu mai are nici un sens."
J.L. Borges

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu