duminică, 3 iulie 2011

Ploaie si lacrimi ....


Azi m-am pierdut printre stropii reci de ploaie ...ploaie ...lacrimi ...cuvinte nerostite ce-mi ingheata pe buze...
undeva in interior ,strigatul sufletului ...dorul de tine ,arde ...doare ... imi topeste fiinta ,putin cate putin ...
As vrea sa trec mai usor peste toate, sa alung tristetea, sa redevin ceea ce am fost....as vrea sa gasesc o sita care sa cearna
tot trecutul meu....as pasi mai increzatoare in viitor, nazuind la culmi pe care n-am indraznit sa le escaladez pana acum....
sa culeg o clipa de fericire daruita doar mie ...sa ma prefac in zambet  ,
sa am curajul sa fug prin ploile de vara si din tot restul vietii ...sa fac punte peste lacrimi ,sa trec spre lumina ,
sperand ca din crengile asteptarii vor
vor inflori boboci de fericire in sufletul meu ...
Aici ,pe pagini de viata ,ma ascund de lumea ce nu stie de ce  curg lacrimi din cuvintele mele ,am sa mai plang putin
si-apoi ...am sa plec mai departe ...in ganduri cu tine...

2 comentarii: