sâmbătă, 23 iulie 2011

In gand doar cu tine....

Adie vantul si stropi de iubire cad din cer...ploaia-mi saruta lacrima...m-am trezit cu tine-n suflet iar ,
visul meu drag...
Ne strangem in brate... desi nu ne atingem ...te simt aici ...desi nu esti ...esti inconjurat de alte brate,
 alte buze fierbinti iti saruta ochii...ochii ce uneori imi strang chipul indelung intre pleoape ...
Azi, vreau sa pasesc in talpile goale pe nisipul fierbinte, sa simt cum vantul se joaca prin parul meu,
cum valurile marii imi mangaie piela....Vreau sa stau sub cerul senin si sa visez, sa las in urma lumea..
 si sa ma pot bucura de un moment daruit mie.....sa ma bucur de tine...vreau sa-mi cant fericirea,
ca sa o auda si altii, dar sa nu mi-o rapeasca...
Vreau sa respir un alt aer ....sa zambesc sub un alt cer....sa zbor departe ...in ganduri doar cu tine...

..Esti vis,esti mangaiere,esti lacrima ce-mi curge in tacere, zambet imi esti chiar si durere,esti ploaia gandurilor mele....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu