duminică, 27 martie 2011

...Imi ploua in vise...

Imi ploua in vise cu picaturi de dor ce nasc sperante ,
cu picaturi de dragoste ce trezesc amintiri...
Ploua....
Cu chipul tau siroaie peste sufletul meu
cu zambetul tau peste inima mea,
cu mainile tale stropi peste trupul meu...
Cerul plange peste visele mele ,
il privesc si-mi vad ochii...e -atat de clada ploaia ochilor mei ...
Printre pleoape  imi picura stropi de iubire ce ma fac sa plutesc,
sa traiesc o iluzie ...
Imi ploua in vise iubite,ploaie ingandurata  si gandurile-mi tuna navalnic,
Las cerul sufletului meu lipsit de albastru ,
sa se umple de tine, de picaturile binecuvantate ale ploii....
M-aplec sa-ti ating culoarea ochilor,a buzelor ,vreau sa ma plimb in gandul tau ,sa ma tii in brate ,
sa nu ma uiti niciodata..
Vreau  ca dupa ploaie sa sorb o cupa de curcubeu din zambetul tau ...sa rasari pe cerul ochilor mei ...

4 comentarii: