vineri, 4 martie 2011

...Noi doi ne-am pierdut de iubire...


In mijlocul tacerii sunt doar eu cu mine,doar gandurile-mi fosnesc a dor si amintire...
vreau doar tacere si-o adiere de vant care sa imprastie marea de cuvinte ce-mi trec in valuri prin ganduri ...
valuri ce se izbesc de tarmul sufletului ... sunt cuvintele tale ...aruncate in graba...
Eu tac pe un mal ...tu,taci pe un altul si intre noi ...puntea durerii...
puntea pe care candva paseam fara teama ,alergam cu bratele deschise unul spre celalalt
 si ne-'ntanleam, undeva la mijloc...era vremea aceea cand intre noi doi nu avea loc nici macar un ac...atat
eram de apropiati...pana-ntr-o zi cand intre noi  si-au facut loc pe nesimtite,o seama de intrebari ,rostite
cu jumatate de glas,marcate de  aluzii...si-asa , ne-am pierdut de iubire...
ne-am impins departe,pe rand...cand eu .....cand tu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu