vineri, 4 martie 2011

...In suflet si-n gand ...doar cu tine...


Am adormit cu gandurile-n palma ,ce-mi mangaie tampla usor
Si le-am lasat linistite sa- adoarma ,pierzandu-ma -n vise cu dor
Sub pleoape se nasc inceputuri de lume si numele tau pe buze-mi tresare soptit
Te-astept ...te-astept sa ma iubesti cum iubeste penelul unui pictor panza alba pe care sufletul ii zburda descult ...
cu degetele-ti pensule  sa-mi desenezi  trupul cu fiecare mangaiere ,in lumini si nuante orbitoare...
Iubeste-ma ... voi fi in eternitate iubita ta ,voi fi acolo,la tine in brate...
Chiar de ma cauti si inca nu sunt ....te voi veghea in fiece noapte ...
suspinele toate le-oi schimba in saruturi si soapte .....golul din suflet-l voi umple pe rand ...
 voi fi doar cu tine ....in suflet si-n gand....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu