marți, 8 martie 2011

....Stii cata dragoste este intr-o lacrima?....


Stii cata dragoste se afla intr-o lacrima?
Saruta-mi ochii si-ai sa vezi....
Cuprinde-mi bratele ce-ti strang in fiecare clipa absenta la piept .
Nu pleca ....ramai!
Mai stai putin cu mine...
Vorbeste-mi ,vreau sa te aud ,spune-mi orice si ultimul tau gand ...voi incatusa sunetul vocii tale in suflet
 pentru a te asculta in zilele fara soare...in noptile cand luna uita sa apara...
 Strange-ma-n brate ,striveste-mi toate asteptarile de pieptul tau  si-ncet s-alungi
tristetea de vezi c-o sa apara ...
Alinta-ma cu soapte,dezbraca-ma frumos de ganduri ,de temeri,contureaza-ma cu buzele,cu privirea,
 cu mainile tale...
Saruta-mi sufletul ...asculta-mi inima ce o sa-ti spuna ca te-am iubit atunci,
te iubesc acum  ....te voi iubi chiar si atunci cand vei pleca...

2 comentarii: